ORDER CUCKOO ONLINE

Name:
No IC
Email Address:
Alamat Pemasangan
No Telefon
No Telefon 2
Model
Bayaran CREDIT CARD / DEBIT CARD
DIRECT DEBIT
Nama Pasangan /ibu bapa
No Telefon pasangan/ ibu bapa

This HTML form was created by Freedback.

Sunday, May 30, 2010

Karnival penyayang 2010


adik ni asyik lapar jer posing la sikit macam abg ni TOMEI kan...hehe

nak makan gak lah

depa wat apa tu????


auni dok diam-diam...


macam ni lah baru comel...

Friday, May 21, 2010

Jom shopping

Takpe auni abg bayar semua ni...


Kat stesen bas shahab alor setar

waktu ni nak hantar mak ndak balik kampung...bas tak jalan lagi,ambil peluang posing atas bas.

bergambar dengan ibu,abi jadi cameraman...


Senyum...



baju abi beli kat auni di melaka...;P

Kat hospital kepala batas

auni dan ibu...peace..;)


aku pula nak posing...gaya ikut suka.



sama jer gaya yang aku tunjuk hehehe....

mesin jahit kesayanganku


harga memang standard tapi mmg puas hati

Thursday, May 20, 2010

Auni oh Auni...








Auni galak sorang2..sorang2 dia pun leh jadi...auni..auni hihihi:)

Mainan Tesco

Rem-pit tesco yehhh...

Biar abang bawa auni dok diam-diam tau...



mengantuk pula,drive kat sini jer...


rem-pit episod 2

Nak kamera

Pantai Merdeka

Bakal Engineer

Bee

bee dan queen bee...






nak posing gak...

abang arman nak tumpang posing auni kena bagi tau...


Auni dah meniarap



Zoo Jitra episod 1

auni bersama ibu

bersama abi

happy family...together gether hehe...




Zoo Jitra episod 2

meriahnya...



time auni posing plak...



dengan pak tam

dengan kak imah