ORDER CUCKOO ONLINE

Name:
No IC
Email Address:
Alamat Pemasangan
No Telefon
No Telefon 2
Model
Bayaran CREDIT CARD / DEBIT CARD
DIRECT DEBIT
Nama Pasangan /ibu bapa
No Telefon pasangan/ ibu bapa

This HTML form was created by Freedback.

Friday, December 27, 2013

Kek hantaran

Assalamualaikum ..
Lama tak update aktiviti :)
Sebenarnya saya memang tak pandai nak buat kek hantaran bagai, tapi ni permintaan anak murid suami... Rasa sayang pulak nak tolak..Gagahkan juga buat...




Cantik tak kak ton hehehehe...:)
Tema biru pink dan biru putih... 2biji kek:)

Thursday, December 19, 2013

Dolu-dolu

Salam..
Impianku suatu ketika dulu.. 
Sebelum jd tenaga pengajar di PLKN, kenalah melalui modul yang ditetapkan dlm PLKN.
Salah satu latihannya impianku, diberi majalah dan gunting mengikut impian masing2... 
Alhamdulillah semua dah tercapai,Walaupun xada kedai butik, jual online pun jadi...negeri yg xmelawat lg sarawak, melaka, johor dan Pahang..Rumah sekarang rumah suami,syukur dapat tempat berteduh..Keluarga pun dah lengkap,mempunyai suami yg sangat memahami ,dan anak2 yg sangat aktif dan bijak..My car walaupun xdpt sehebat gambar ,dpt myvi pun dah ok SANGATTT...
Saya nak KURUS tu kena capai gak thn depan ni hihihi.




Tuesday, December 17, 2013

Jual nasi lemak dan laksa rumah ke rumah

Dah 4 bulan dok rumah baru...cuti sekolah tak habis lagi.. 
Terdengar suara 'Nasi...Lemak...'

Wah!! ada 2 beradik berniaga nasi lemak pagi2 kat taman ni, jarang dah ada org meniaga macam ni...

Disebelah petang ni plak ada 2beradik ,org yang belainan. Jual laksa rumah ke rumah sebungkus RM2.50.... rumah kat tangjung bendahara... rajin tolong ibu diorg berniaga..


Monday, December 16, 2013

Mydin mall

Salam semua.. bawa anak2 pi jalan2 mydin mall
Dekat sangat dari rumah tak sampai 5 minit

Syok juga hypermarket dengan rumah, sebelum beli rumah , mydin ni tak buka lagi.. rumah dah siap 50% baru nampak depa nak buat hypermarket tak tau pulak mydin..Mydin barang murah, memandangkan ekonomi yang tak menentu ni.. memang barang murah dicari2..:)




Thursday, December 12, 2013

Alya sakit

Assalamualaikum
Kali ni nak cerita sikit penyakit Alya .. semuasudah maklum penyakit kaki tangan dan mulut.. tapi ia sangat baru bagi saya... Jarang anak2 sebelum ni tak pernah kena...
Sakit ni naik biji seperti campak tapi naik tak menyeluruh hanya kaki , tapak tangan dan mulut...
naik dia tak banyak .. kesian sebab bila naik kat mulut nak makan minum pun susah...
Alya kat belakang badan sikit tapi kat punggung ke bawah memang banyak
Pergi klinik cek memang sah kena sakit kaki , tangan dan mulut...
Semoga cepat sembuh ya baby girl ibu.. :)



COP

Terima kasih encik suami.. bg cop, selama ni kalau pos brg sy tulis tgn saja hehehe...: )