ORDER CUCKOO ONLINE

Name:
No IC
Email Address:
Alamat Pemasangan
No Telefon
No Telefon 2
Model
Bayaran CREDIT CARD / DEBIT CARD
DIRECT DEBIT
Nama Pasangan /ibu bapa
No Telefon pasangan/ ibu bapa

This HTML form was created by Freedback.

Wednesday, July 21, 2010

Jalan-Jalan Kat Jeti Kuala Perlis

Kami tgh Bergambar kat jeti kuala perlis...alah,jeti yang nak p lang kawi tu hehehe:)masa ni abi dok ambil gambar jadi arman,ibu dengan auni je lah huhu:(

Hai!!!TERMENUNG APA TU AUNI????

Tak ade apalah..:)

hehehehehehehe.....

Auni jaga2 naa abg nak wat laju-laju nie....:)

nanti sat....nak dok kat mainan:)

hensem tak?????

ermmmmm....malulah:)

Thursday, July 8, 2010

Makanan sihat

ALOR VERA
Menghaluskan kulit,mengatasi jerawat,bintik hitam,menyuburkan dan menguatkan akar rambut serta meningkatkan daya tahan badan.Boleh dijadikan jus untuk kesihatan dalaman.

APRIKOT
Melembapkan kulit yang kering dan menurunkan kadar kolestrol(tanpa melibatkan gula,madu dan susu)

TEMULAWAK
Meningkatkan stamina,mencegah jerawat,gangguan haid dan anemia.Ia juga bersifat antibakteria.

KIWI
Mencegah kanser,mencantikkan kulit dan mempercepatkan penyembuhan.Mengandungi vitamin C yang tinggi.

MENGKUDU
Mengelakkan kegemukkan,melembutkan kulit,mencegah kanser dan menjaga kadar kolestrol.

LOBAK
Kesihatan mata,keradangan kulit mencegah kanser,meningkatkan stamina dan mencegah keracunan logam berat.Mengandungi beta-karoten sebagai antioksida dan meningkatkan kesihatan tubuh.

Monday, July 5, 2010

Worldcup baby



ahak!!! ruang tamu rumah pun leh jadi padang bola demam worldcup punya pasai...separuh brazil,suku belanda,dan suku lagi argentina....oklah tu brazil dengan argentina dah terkeluar tinggal belanda...:)