ORDER CUCKOO ONLINE

Name:
No IC
Email Address:
Alamat Pemasangan
No Telefon
No Telefon 2
Model
Bayaran CREDIT CARD / DEBIT CARD
DIRECT DEBIT
Nama Pasangan /ibu bapa
No Telefon pasangan/ ibu bapa

This HTML form was created by Freedback.

Saturday, August 23, 2014

Harijadi Alya

Assalamualaikum....
Memandangkan kami tak sempat nak sambut harijadi Alya..
Kami ambil keputusan sambut sekali dengan Mak dan makteh dia...kebetulan mak datang rumah.
Alya ni lahir sama tarikh dengan mak teh dia... biasalah tumpang makteh sambut hehehe

Suami open table...Makteh belanja kek creme brulee ...sedap rupanya kek cheese ni..tak pernah makan kek cheese hehehe..







Tenggelam makteh hahaha...Mak teh dia yang pakai tudung hitam sebelah kanan gambar last ni..
Makteh AKA adik saya..

SELAMAT HARI JADI BUAT PUTERI IBU ALYA SAFIYYA DAN ADIKKU YUSNITA YUSOF
Moga menjadi anak yang solehah buat ibu bapa..dan dimurahkan rezeki..
Aamiinn

Tuesday, August 12, 2014

Alya Berhenti Susu


Salam buat semua...
Alya dah genap dah 2 tahun sekarang tiba masa untuk dia berhenti susu ibu.
Sebelum ini kakak alya..Auni masa berhenti susu maghrib menangis ,kebetulan balik dari cameron highland, badan dia tak sihat dan kurang minum susu.
Saya dan suami ambil kepputusan berhenti susu sebab dia pun tak minum sangat.
Seminggu jugalah tahan..masa di cameron pun dia mengingau ...maklumlah tempat asing dan keadaan tubuh yang tak sihat.
Bila dah berhenti susu awal ok tapi bila maghrib mula menangis.
Saya letak selotape ,bila nak menyusu memang dia akan tolak.
Semua berjalan dengan lancar .
Suatu hari kebetulan balik kampung mula menagis lagi..minta ayah buat air penawar.
Alhamdulillah Auni dah tak menangis..seminggu juga dia tahan huhu..

Alya pulak jenis manja..memang risau jugak sebab dia nangis lagi kuat hehehe...



Hari pertama misi berjaya tak menangis..macam biasa guna selotape hehehe.

Bila malam mula merengek tapi masih ok ...


Hari kedua Alhamdulillah...sampai 3 hari jer dah ok...
Rupanya Alya lebih mudah berhenti susu tak banyak karenah.