ORDER CUCKOO ONLINE

Name:
No IC
Email Address:
Alamat Pemasangan
No Telefon
No Telefon 2
Model
Bayaran CREDIT CARD / DEBIT CARD
DIRECT DEBIT
Nama Pasangan /ibu bapa
No Telefon pasangan/ ibu bapa

This HTML form was created by Freedback.

Monday, February 28, 2011

5 Sifat Wanita Dilihat Dari Cara Duduknya

Assalamualaikum..
Disini saya nak berkongsi sedikit info tentang sifat wanita yang dapat dikenalpasti melalui cara duduk...soalan saya kat sini BETUL KER?? apapun layan info menarik ni...:)

Biasanya kaum lelaki selalu memperhatikan bentuk tubuh dari perempuan tetapi sebenarnya masih banyak hal lain yang perlu diperhatikan pada perempuan.
Salah satunya adalah mempelajari sikap duduknya karena dengan melihat posisi kakinya saat dia duduk maka anda bisa mengetahui kepribadiannya.

Lihat posisi kakinya secara samar dan seksama karena biasanya gaya duduk tidak segaja diatur tapi dilakukan secara alamiah atau tidak sadar. Jadi tidak ada salahnya anda simak beberapa rahasia posisi duduknya agar anda bisa melihat prilaku tersembunyi di balik segala sikapnya pada anda selama ini.

1. Bila dia duduk manis dengan tangan diatas lutut atau diatas kedua paha

Maka mengindikasikan bahwa perempuan ini memiliki sifat kekanak-kanakan. Perempuan ini adalah seorang pengkhayal sejati, senang melamun hal-hal yang romantis dan seksi. Karena perempuan ini sangat romantis dan sangat memuja cinta sehingga mudah terbuai dengan anggan-anggannya.

Apalagi jika diminta menjadi pasangan dari seorang lelaki tampan yang saat melamar dengan membawa sekotak berlian maka hatinya akan berbunga-bunga dan terbang melawang di awan cinta.

Tetapi pada dasarnya perempuan yang memiliki gaya duduk manis memiliki sifat jujur dalam berbagai hal termasuk jika dia merasakan bosan saat melihat ada lelaki yang lebih borju dari kekasihnya. Perempuan ini juga bertipe terbuka, terutama untuk urusan busana yang semakin minim busana yang dikenakannya makin jelas apa yang diingininya. Dia ini juga tergolong perempuan yang kreatif, apalagi untuk urusan lelaki yang akan mendapatkan limpahan cintanya. Perempuan yang senang duduk manis juga tergolong perempuan yang penuh sensasi untuk urusan ranjang, dia terkenal dapat memberikan kreasi-kreasi sensual saat bercinta untuk memberikan kepuasan maksimal pada pasangannya. Karena itu sifatnya hangat dan mudah beradaptasi dalam segala situasi. Tapi dia juga terkenal cemburuan, apalagi jika kemauannya diacuhkan padahal dia merasa dirinya sudah banyak berkorban.

2. Perempuan yang duduk kaki sejajar biasanya duduk dengan seluruh tubuh bersandar ke kursi dan posisi kaki sejajar serta tertata rapi
Menunjukkan bahwa dia adalah tipe perempuan yang hangat di tempat tidur karena seluruh auranya dipenuhi dengan gairah. Biasanya dia tidak segan melakukan apa saja untuk memuaskan pasangannya karena dia tipe pejuang yang tinggi untuk urusan cinta. Karena dia bukan tipe perempuan yang mudah menyerah, apalagi jika dia mengetahui lelaki yang telah mengambil cintanya berbalik menarik-ulur cinta dengannya. Sebuah penolakan saja tidak akan membuatnya malu, apalagi mundur karena dia akan merasa puas, apabila apa yang sudah dalam genggamannya akan dikerjakan dengan tuntas.

Memang perempuan yang duduk dengan kaki sejajar terkenal agresif sehingga sering teledor dan meninggalkan urusan lain yang menurutnya tidak penting. Jadi tidak heran jika dia akan melakukan kecerobohan dalam langkahnya. Tetapi perempuan ini tidak mudah dirayu, apalagi rayuan gombal. Apabila dia telah mengambil keputusan maka dia tidak ingin ada seorang pun yang menentangnya.

3. Jika perempuan senang duduk mengundang dengan posisi kaki terbentang lebar sehingga seperti mengundang orang-orang sekitarnya untuk memandang daerah samar di dalam pahanya yang mulus
Itu maka menandakan bahwa dia merupakan tipe perempuan yang selalu ceria, mudah bergaul dan seorang penggoda tulen. Seringkali penampilannya membuat dada lelaki berdegup keras dengan fantasi sensual yang dapat melambungkan pikirannya ke hal-hal yang terlarang. Tapi jika dia tahu penampilannya dianggap serius maka dia dapat berubah menjadi perempuan yang jutek dan ketus. Kesannya seperti jinak-jinak merpati saja.

Sebenarnya perempuan yang senang ‘mengundang’ birahi lelaki ini tidak tahan dilanda kesepian. Dia menginginkan ada seseorang lelaki yang selalu siap menghangatkannya setiap waktu. Emosinya pun mudah terhanyut ke hal-hal yang romantis karena perasaannya itu terlalu melankolis dan terkesan mendayu-dayu. Apalagi jika dia mengetahui anda memberikan perhatian besar maka perasaan melankolisnya itu akan berubah sekejap ke arah yang lebih ‘mengundang’ lagi.

4. Perempuan yang senang duduk di pinggiran kursi / ujung kursi dengan posisi kaki yang tertata rapi
maka tergolong perempuan yang bijaksana dan baik hati. Biasanya dia tidak segan membantu orang yang memerlukannya. Dia juga termasuk orang yang mudah percaya dengan janji-janji tanpa perlu pembuktian. Hal ini mengakibatkan perempuan ini sering tertipu dan mudah termakan rayuan gombal para lelaki buaya. Karena cukup dengan kata cinta dan janji pernikahan saja sudah dapat membuatnya lupa daratan karena kasmaran.

Perempuan ini juga termasuk orang yang peka dan mudah bereaksi cepat jika dia tahu ada lelaki yang memberikan perhatian lebih kepadanya. Apalagi perempuan ini tergolong orang yang tidak tega menolak cinta sehingga terkesan perempuan gampangan dan karena itu dia sering terperangkap dalam masalah yang akan disesalinya setelah melihat kehidupan yang nyata.

5. Perempuan yang duduk menyilang dengan kaki saling tumpang tindih dengan lutut dan menjatuhkan tungkainya yang jenjang

Menandakan bahwa dia adalah seorang yang memiliki pendirian teguh, tidak mudah tergoda dan tertipu oleh rayuan-rayuan gombal oleh kaum lelaki mana pun. Dia sangat fasih dalam melihat cinta yang gombal dan cinta mana yang dapat diandalkannya. Biasanya dia juga sangat jeli mengukur ketebalan dompet lelaki yang memujanya, apalagi uang lelaki itu hasil jerih payahnya sendiri atau minta kepada orang tuanya.

Tipe perempuan ini termasuk yang sangat concern atau hati-hati dalam menguji dan mengkalkulasi segala keuntungan yang akan dia dapatkan sebelum membuat keputusan. Apalagi dia termasuk perempuan yang tidak mau menyesal ataupun me-revisi kekurangan-kekurangan pasangannya nanti. Begitu dia yakin pasangannya dapat diandalkan maka dia tidak akan ambil pusing lagi untuk jatuh ke dalam dekapannya.

Tapi dia juga merupakan perempuan yang anti diberi nasihat. Karena dia merasa bahwa dirinya paling benar dalam urusan apapun. Sehingga dia tergolong orang yang egois dan sangat mementingkan dirinya sendiri. Tapi jika pasangannya dapat memberikannya kehidupan yang makmur seumur hidupnya maka dia tidak peduli usia pasangannya lebih tua atau muda sehingga dia akan tetap mau dinikahi juga. Tapi bukan berarti dia seorang materialistis sejati tapi sebenarnya dia adalah tipe perempuan yang berpendirian dan tidak mudah goyah dengan godaan-godaan yang akan membuat dirinya tidak percaya diri dengan lelaki pilihannya. Karena dia seorang perempuan yang terkenal sabar dan rajin dalam melakukan kegiatan-kegiatannya.

Jadi memang sulit saat anda ingin memilih pasangan tapi anda tidak bisa melihat sifat dan prilaku perempuan hanya dari sikap duduknya saja. Hal yang lebih utama adalah melihat dari kepribadiannya sehari-hari saat bersama anda. Hal itulah yang seharusnya diperhitungkan dan dijadikan bahan pertimbangan apakah dia pantas dijadikan isteri dan ibu dari anak-anak anda kelak atau hanya sebatas pasangan bersenang-senang saja.

Mak teh belanja

Alhamdulillah ni lah rezeki jangan ditolak...
Mak teh bawa belanja pizza ..
Arman dok tengah,mak teh yang tudung hitam sebelah kiri...:) CUBBY KAN hihihi...
Mak teh ni Doktor Perubatan bertugas kat Hospital Sungai Petani...

Time Makannnnnn....:P

Auni dah tak sabar dah...

Sesi memotong pizza:)
Tu diaaa......mak su punya angkat tangan....:)

Masa menunggu pizza dengan penuh KESABARANNNNNN:)

Chakkk...:O

Menghirup sup cendawan..:)
Ibu pulun dok suap auni..

urmmmmm..:)

Mak Teh ITA belanja PIZZA HUT:)

Arman dok tengah,mak teh yang tudung hitam sebelah kiri...:) CUBBY KAN hihihi...
Mak teh ni Doktor Perubatan bertugas kat Hospital Sungai Petani...

Time Makannnnnn....:P


Auni dah tak sabar dah...


Sesi memotong pizza:)

Tu diaaa......mak su punya angkat tangan....:)


Masa menunggu pizza dengan penuh KESABARANNNNNN:)


Chakkk...:O


Menghirup sup cendawan..:)

Ibu pulun dok suap auni..


urmmmmm..:)

Sunday, February 20, 2011

Taiping

Salam semua tarikh 10hb lalu,berbekalkan RM500 termasuk minyak dan tol,kami sekeluarga merancang untuk bercuti,dimana?????dekat jer kat taiping perak,3 hari 2 malam jadilah kan:)
Penginapan mestilah yang budget sama macam destinasi budget kat hotel Furama semalam RM73 jer yang standard,anak tidur lasak jadi tambahan selimut untuk tidur bawah...hehehehe,yang penting ada wifi lagi..:).....yang penting kita pandai budget..tempat yang dilawati adalah Bukit larut,Zoo taiping,Taman tasik taiping,Tesco dan Taiping sentral,masa balik last sekali ke Bukit merah laketown waterpark.Sayang...keterujaan mengupload gambar habis gambar masa bermandi manda di bukit merah waterpark terdelete oleh abi:(...tempat makan femes,kami p makan mee udang banjir makteh dan koeyteow doli...fuhh sedap:)



Selama 3 hari 2 malam abi bawa arman,auni dan ibu bercuti di taiping..memang best sangat..:) mula-mula pergi ke zoo taiping...letih tau berjalan...nak tumpang keretapi zoo tak berhenti-henti pun huhuhu:(

Posing dengan Ular Sawa.Auni relaks jer...arman tak takut...cuma'geli jer'...hihihi:)


Agak keletihan..."nak dukung letih sangatlah ibu"...:( huhuhu

Auni syok tengok ikan...


Ibu..




Abi posing pulak...



Auni main-main di zoo...lotih ligan depa,dah la zoo ni besaq,tunggu keretapi pun tak berhenti,last2 sampai habis pusing satu zoo..fuhhh



Pose santai ....:)

Auni takut sangat tgk Orang Utan hehehehe..:)

Dah letih berjalan...teringat masa tanyangan majalah 3 kalau singgah di taping jangan lupa pekena mee udang banjir mak teh....dalam destinasi budget pun ada kuar...wah....bila dah sampai agak keterujaan sikit tak sabar nak merasa...ada orang bagitau mee udang banjir banyak kat sini....yang sedap mee udang banjir pak salleh...rasanya kena pi taiping kali ke 2 ni hihihi...jom layan gambar kat warung mak teh ni...:)

Dah sampai kedai dia...

signboard kat tepi jalan...:)

Abi dengan udangnya...


Ibu ctgh control cun menghirup kuah mee udang ban



NI DIA>>>> UDANG BANJIR YUMMY:)



Dok tak diam..



Tengah menikmati nasi ayam....sedap gak:)

Ibu setia melayan karenah kami:) i love u ibu.....n abi (tgh sibuk tangkap gambar)...:)



mee tak sampai lg ni...

Air Panas dan air kosong (no ais)sebab semua tengah selsema...


Awal pagi pesan koeyteow dah ada...jangan risau;)

Ni dia koeyteow Special...:)





Hirup buih...teh tarik...sementara tggu makanan:)







Koeyteow Doli memang sedap..terkenal gak..p taiping jangan lupa singgah:)



Minuman Kegemaran yummy...:)


Tempat favorite anak-anak...tempat Menghabiskan duit Abi hehehehe:) tima kasih abi...:)



Taiping Sentral dan Tesco Taiping..



Senarai harga di Taman Tasik Taiping...Pilih2,Kami pilih Feri jer selamat sikit...anak-anak masih kecik:)



Atas Feri ada Kura-kura:)


Arman JUAL mahal taknak bergambar..abi tetap macho jerr....:)))))



Ibu dan Auni...Auni tu takut,muka dah pucat....:(