Saturday, September 22, 2012

TAHNIAH SHILA HAMZAH

Assalamualaikum...balik dari alor setar baru dapat buka internet maklumlah kat kampung tak ada internet huhuhuhu:)
Dok syok-syok mengoogle jer kerja buka beautifulnara ada post tentang pertandingan ASIAN WAVE 2012, yang mana sedia maklum dimenangi oleh penyanyi malaysia Shila hamzah..
Pada awal kemunculan Shila hamzah ni taklah popular tapi selepas masuk OIAM 2 nama nya terus naik sikit...kak yakin lepas menang Asian wave ni bertambah2 naik lagi nama dia...Jarang penyanyi melayu malaysia yang mendapat tempat di negara luar, tapi telah dibuktikan antaranya oleh Allahyarham Sudirman, Dato' Siti Nurhaliza, dan yang terbaru Yuna ..banyak lagi tak  larat nak senarai hehehehehe:)
Tak terlambat lagi lah nak ucap tahniah kat shila hamzah ni...suara sedap, ime pun cantik dan sopan...:)


Dari kecik memang kak minat kat shila anak N.D lala ni..suara memang mantap kalah ayah dia hehehehehe:) Tak mustahil juga lepas ni adik shila Syada hamzah IDOLA KECIL 1 walaupun masa tu tak menang tapi suara dia boleh tahan juga sedappp,serak2 basah gituuuu:)



Apa yang membanggakan shila kini bertudung litup, berpakaian sopan...tahniah :)
Memang suara tak payah cakaplah memang best dia antara generasi penyanyi malaysia yang berpotensi sebagai penghibur alah baru..Jom layan video klip dari shila hamzah ni,tengok juri alam tam pun best dengan shila ni...:)
Sedikit info tetang Asian wave ni :
 ‘Asian Wave’ adalah pertandingan nyanyian terbesar di Asia. Dianjurkan oleh sepuluh media arus perdana, firma dan syarikat-syarikat hiburan, program ini bertujuan mencari generasi penyanyi pop di Asia. Peserta dapat memikat hati juri dan penonton selepas lebih 20 pusingan akan diberi penghormatan sebagai “Asian Wave” yang sempurna. sumber: http://shahrulsite.net



 Lagu pertama 'GEMILANG' jaclyn victor
Lagu Kedua 'GRENADE' bruno mars
Lagu Ketiga ' ZHENG FU ' na ying Lagu ketiga ni pernah tengok versi Dato CT nurhaliza...kedua2 memang sedap dan tersendiri..:)

No comments:

Post a Comment