ORDER CUCKOO ONLINE

Name:
No IC
Email Address:
Alamat Pemasangan
No Telefon
No Telefon 2
Model
Bayaran CREDIT CARD / DEBIT CARD
DIRECT DEBIT
Nama Pasangan /ibu bapa
No Telefon pasangan/ ibu bapa

This HTML form was created by Freedback.

Friday, June 4, 2010

Tak bape nak jadilah

salam alaik...
kali ni aku nak berkongsi sikit baju gaun perempuan yang aku buatkan kat anak aku auni 9 bulan..tapi macam ku katakan ader yang kureng sikit lah x bape nak jadi...nilah hasil 1st time aku buat..akan aku cuba lagi dan lagi dan lagi...bape byk lagilah hehe:)


ha....!!!ni lagi satu jenuh mengait,ades tapi bila dah buat senang dan enjoy membuatnya...ibu ku memeng pakar mengait tapi cuma aku jer yang agak kemalasan sikit tapi umur yang hampir 30 an ni baru lah nak mengait,terjojol gak mata nak belek-membelek ni..


1 comment: