Monday, August 9, 2010

Dahulu Vs Sekarang


Sekarang 68kg
Dahulu 81kg


















Alhamdulillah semuanya berkat disiplin dan dibantu dengan jus diet mate 5,maklumlah dari remaja lagi dah SEMANGATTTT:) lemak tepu dah kumpul lama...sebelum cuba mate 5 saya dah cuba pelbagai produk antaranya
1) NP bagus Trim 10 kotak = hanya 2kg turun,saiz baju sama
2) Teh Orang Kampung sekotak =sakit perut selalu p toilet.TESIONNNNNN:(
3) Appeton Weight loss 7 days progaram..kata 1 kg turun =tak turun,saiz baju sama
4) Yusmira kapsul dan losyen pati halia 2 botol = 1kg,saiz baju sama
5) jamu susut perut mustika ratu..sekotak je = tak turun,saiz baju sama
6) Jus mate 5,3 kotak tapi try 1 kotak,2 kotak adik2 guna hehehehe = 2kg jer tapi saiz baju XL ke L,5 kotak turun 10kg sebab diet saya kadang terkantoi yang best still turun hehehehe,sekarang saiz baju dah saiz M:).saya ni kira kategori bentuk fizikal cepat turun kalau kg tu lambat sikit sampai ada yang tak percaya berat 68kg tgk macam berat 58kg hehehehe:)tapi yang tu memang realiti coz saya ada tanya semua orang tak sama penurunan ada yang kg dan saiz serentak,kg dulu baru saiz,saiz dulu baru kg...saya ni saiz dulu baru kg




Yang saya nak tekan kan kat sini apapun produk ada yang sesuai dan tak sesuai dengan tubuh masing2..tapi saya sesuai dengan jus diet mate 5,saya amat berpuas hati dan terus saya menjadi ahli dan pengedar sah HPM..selalunya saya akan cuba dulu produk baru saya jadi ahli...dan saya akan rekomen kat orang di sekeliling:)kalau ada yang berminat nak cuba sila email saya yyhamiza@gmail.com atau layari blog untuk mengetahui cara pembelian penghantaran adalah percuma...http://salizamate5.blogspot.com

No comments:

Post a Comment