Saturday, November 20, 2010

Seminggu Auni Tenat di KMC



Salam semua blogger....
sudah seminggu saya tak update blog ni..
Tanggal 13hb november 2010 anak saya auni tenat kerana jangkitan paru-paru diperingkat yang teruk..selama di KMC auni diberi rawatan intensif di HDU...sedih melihat kedaan anak yang sebelun ni ceria tiba-tiba sakit..
inilah kali pertama anak saya sakit..kedua2 anak saya sebelum ni tidak pernah mengalami sakit..Selama auni sakit suami terpaksa cuti emergency kerana anak saya yang sulung tiada orang jaga...dia hanya rapat dengan abinya saja..
selepas diberi rawatan oleh pakar pediatric auni kini kembali ceria tetapi tidak seperti dulu...langkah kakinya seperti kekok seperti baby yang baru bertatih...Alhamdulillah doa tidak putus2 akhirnya termakbul auni melepasi saat kritikalnya dan tanggal 19hb november barulah auni dibenarkan pulang tapi masih dalam pengawasan...

2 comments:

  1. alhamdulillah baby auni dah ok..smoga auni sehat macam dulu ye kak..aminn

    ReplyDelete
  2. Eh, masuk KMC ke ? sian dia.
    Btw,saya tengah praktikal kat KMC.!!
    so, macam excited sikit bila tgk KMC.

    btw, glad to hear that shes doing fine now. ;)

    ReplyDelete