Tuesday, April 17, 2012

Marsmallow Halal

Assalamualaikum semua...diharap semua sihat yer...:)
Kalini nak cerita sikit marsmallow...sebelum ni memang tak pernah merasa marsmallow sebab sy meragukan status halalnya...teringin tapi mesti pikir halal ke tak?????
benda was2 ni baik kita hindarkan...
Sekarang Alhamdulillah terjumpa marsmallow halal,dapat tau halal ni pun siasat dulu btl ke da...:)
Dah yakin ...saya beli untuk mencuba...ternyata,dan rasa taklah manis sangat,buh dalam aiskrim lagi sedap...anak2 lagi lah pulun tak ingat...:)
Sekarang ni saya ingin berkongsi dengan semua untuk merasai marsmallow halal ni ...saya buat pek percubaan RM10 saja berat 150gram....saya campur-campur perisa dan design..

kalau nak cuba boleh contact saya :
yyhamiza[at]gmail[dot]com








No comments:

Post a Comment