ORDER CUCKOO ONLINE

Name:
No IC
Email Address:
Alamat Pemasangan
No Telefon
No Telefon 2
Model
Bayaran CREDIT CARD / DEBIT CARD
DIRECT DEBIT
Nama Pasangan /ibu bapa
No Telefon pasangan/ ibu bapa

This HTML form was created by Freedback.

Sunday, February 16, 2014

Luka

Salam semua... nak cerita sikit perihal sekolah anak2 ...biasalah murid sekolah rendah memang tak duduk diam...Diawal sekolah ni, ni luka pertama arman..budak yang tolak tu memang jenis tak makan sama... Kesian cikgu2 nak mendidik depa ni yang nakal... Kadang ibubapa pun kena main peranan juga..:)
Sekolah ni tak ramai , tapi tak tau lah macam tak ada pemamtauan , sebab setiap kali rehat emamng saya akan kesekolah, sebab arman ni memang lembut sikit senang orang nak buli...
Alhamdulillah juga syukur sebab luka arman tak dalam.. sekarang dah ajar sikit2 kalau siapa yang pukul bagitau cikgu.. jadi garang sikit..sekarang tgk dah ok, ramai kawan2 yang ada tengokkan arman..
Kalau ada apa2 memang ada yang akan report kat saya hehehehe....


No comments:

Post a Comment