Thursday, October 28, 2010

Promosi jer...

Salam...
Dah lama saya tak conteng-conteng kat blog ni...erm ramai yang keliru blog ni dah jadi caca merba...sorry kepada rakan blogger,saja nak iklankan koleksi baju baby...lagipun blog tentang baju-baju ni semua baru di update..jika rakan blogger tak keberatan klik ke http://auni-collections.blogspot.com atau klik ke branded kids wear diside bar sebelah kanan..
Semua post tentang baju ni akan didelete dan diletakkan kedalam blog auni collections...harap rakan blogger memberi sokongan kepada saya,kerana saya insan biasa..tq
Oh ya,semua baju yang ada kat blog auni collections ni adalah yang ready stock dah ada kat rumah ni..yang ada kat blog salizahamzah ni saja nak promote koleksi baru:) saya ni terlibat secara tidak langsung jer buat bisnes online..maklumlah boring tak ada buat apa kat rumah lagipun memang saya minat tgk baju yg kiut miut..
saya ni surirumah sepenuhmasa,suami lebih suka saya menjaga anak-anak dirumah bukannya tak ada pendidikan,saya merupakan lulusan politeknik shah alam bidang kejuruteraan elektronik diploma jer,nak sambung pun suami seperti tak merelakan maklumlah kahwin muda:)ehhhhhhhhh!!!!!!jgn kata saya menyesal...
Saya tak pernah menyesal tetapi saya bangga dapat menjaga suami dan anak-anak:) makan,minum,pakaian semua terjaga..lagipun kalau sesuatu pekerjaan yang mendapat restu suami pasti kita dipermudahkan segala urusan..Alhamdulillah,ramai juga yang membeli baju koleksi saya walaupun tak banyak,maklumlah modal sedikit jer..
Saya tak kata yang isteri bekerjaya tak bagus..kalau yang isteri yang bekerjaya sememangnya mendapat restu suami sememangnya bagus dapat meringankan beban suami dan setiap urusan insyaALLAH berjalan dengan sempurna.
“…Yang dikatakan syurga itu ialah ketaatan dan kesetiaan seorang isteri terhadap Allah dan suaminya serta tanggungjawab yang dijalankannya dengan ikhlas tanpa ada sebarang rungutan atau keluhan…”
Blog ni akan diupdate seperti sebelum ni..haraf maklum:)

3 comments:

  1. “…Yang dikatakan syurga itu ialah ketaatan dan kesetiaan seorang isteri terhadap Allah dan suaminya serta tanggungjawab yang dijalankannya dengan ikhlas tanpa ada sebarang rungutan atau keluhan…”

    insyaallah saya juga mahukan ini..:)
    salam jumaat yang
    rezekei tu ada di mana2 je kan..:)

    ReplyDelete
  2. Saya bangga menjadi surirumah wlpun byk org (esp wanita bekerja) memandang serong pd saya sbb x sy tak keluar bekerja mencari duit, antara komen mereka pd saya "Rugilah belajar tinggi2, last2 x keje jugak"... dah muak & jemu ngan komen2 yg begini... yg penting pada saya tawakkal, rezeki tu Allah yg bg... setakat ni ma...kan pakai lebih dari mencukupi & alhamdulillah simpanan pun ada...

    ReplyDelete
  3. memang surirumah ni selalu dipandang serong..saya pun selalu kena macam awak myza..

    ReplyDelete