Tuesday, August 28, 2012

Raya 2012

Assalamualaikum semua...Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin ikhlas dari saya dan keluarga...1 Syawal tempoh hari genaplah saya berpantang selamat 49 hari... Alhamdulillah boleh beraya hehehehehe....selepas ni saya kena ganti balik sebulan puasa tau huhuhuhu:( betul2 menggugat keimanan sebabnya saya sorang puasa...agak-agak boleh tak paksa suami puasa sekali kehkehkehkeh....:O Oklah hari tahun ni kerja berjalannnnnnnn saja, tak sempat nak tangkap gambar...nilah gambar2 yang ada ini pun celop dari adik dan abang saya maklumlah tak sempat ada anak kecik ni:) Tahun ni tema ungu baju raya,ala kanak-kanak ribena wakakakaka...:) LAYANNNNNN JER LA

Ni gambar family adik beradik saya,abang saya dua2 tu kembar  tak seiras...yang baju merah dan hijau tu adik saya...merah tu bongsu...:)
Ni gambar keluarga saya,suami dan anak-anak  :)

Bergambar di pulau sayak sungai petani p perkena mee udang,tapi saya makan sikit saja takut angin...


No comments:

Post a Comment