ORDER CUCKOO ONLINE

Name:
No IC
Email Address:
Alamat Pemasangan
No Telefon
No Telefon 2
Model
Bayaran CREDIT CARD / DEBIT CARD
DIRECT DEBIT
Nama Pasangan /ibu bapa
No Telefon pasangan/ ibu bapa

This HTML form was created by Freedback.

Tuesday, July 29, 2014

Raya oh Raya

Salam Aidil fitri buat semua..
Wahhh...meriah raya kalini...mana taknya beraya dengan baju raya sendiri... heheheh:)
Macam biasa malam raya ni kami akan bermalam di rumah mak kat taman ria sebab raya pertama kami akan ke Parit Buntar ziarah kubur arwah Ayah.
Lepas ziarah kami kan ziarah sanak saudara sebelah mak akak. Ramai tau family sebelah mak.
Adik beradik kandung mak pun dah 10 orang :)

Jom layan gambar raya 2014 

Tema maroon :)




Nilah tema kelabu biru... Baju yang akak jahit.
Ni beraya kat rumah mertua...kami bersiap nak beraya kat Perak..
Mak mertua ni ada 2 beradik jer...tapi yang ramai anak2.. 
MakLong anak pun 10 tak silap, mak pulak anak 9 orang..
Memang best tiap kali raya..anak2 excited kumpul duit raya..hehehe..:)






 

 

Haa...amacam meriah tak..
Gambar jer tak meriah..xbyk gambar sibuk makan hehhee..

Salam aidilfitri semua.....

No comments:

Post a Comment