Wednesday, January 26, 2011

I FOLLOW U FOLLOW ME BACK

Salam blogger..
Saya nak buat entri ni jugak...semasa blogwalking,ada satu blog tulis tajuk entri ni...walaupun dia kata tak riak,tapi agak riak bagi pandangan saya..why...she's follower dah 200 lebih then kata kalau nak follow,follow dengan ikhlas...dengan jujurnya juga dia pun penah menggunakan perkataan ni...saya pun penah guna heheheh...itu pandangan peribadi dia jer tak ada salah pun...bagi saya sebab bila follow dengan ikhlas,orang tu tak follow kiter pasti terlintas dihati(rasa banyak dah follow kenapa bape kerat yang follow aku ni>>>dah jadi tak IKHLAS>>>>,memang perkataan ni memaksa orang follow kan...ermmmmm...:)
ok nak bagi pandangan PERIBADI saya pulak...
Bagi saya,selalu bila kita follow satu blog sebab minat dan untuk meramaikan kawan di alam maya ni..so follow,dan pastinya harapan untuk owner blog tu follow kiter balik kan..:)bagi saya tak salah untuk follow blog follower kiter...SEBAGAI TANDA TERIMA KASIH(sekurangnya kita MEMERIAHKAN lagi blog dia)pasti tersenyum gumbira..:)Bagi pandangan saya juga kalau nak suruh orang putih jadi follower kiter JAUH PANGGANG DARI API,lainlah blog anda sememangnya menarik,berinfo bukan setakat catat diary peribadi..
TAK SALAH KITA BALAS KUNJUNGAN Dengan MENJADI FOLLOWER DIA...SEBAGAI SUPPORT SESAMA BLOGGER...:)
Akhir kata dari saya,entri ni sebagai berkongsi pendangan peribadi tak menuju mana2 pihak.... Sesungguhnya yang buruk semua dari saya dan yang baik hanya dari ALLAH SWT..
SAPA YANG SUDI FOLLOW SAYA PASTI SAYA FOLLOW BALIK
PEACE NO WAR!!!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hehe.. betol2.. lagi2 kalau new blogger cam saya.. confirm nak follow awak.. :)

    http://www.akusyafrina.blogspot.com/

    ReplyDelete