Friday, August 5, 2011

Auni Collections

Asslamualaikum..salam ramadan,macam mana puasa ok??jgn lupa terawih heheheheh..oklah dah lama saya tak update blog semenjak 2 menjak ni sibuk memanjang nak menyiapkan 5 pasang baju kurung..adoii nnt saya update baju kurung yg dah siap..ada 2 pasang lagi.
Boring gak kalau dok mengadap mesin jahit,maklumlah 'pembantu tak berbayar' yg sangat rajin..kena tggu tido baru lah menjahit, takut gak sbb mesin ni mesin elektrik...jadi saya pun nak mencuba sesuatu yg baru...iaitu headband baby.
Mesti ada yg tanya kenapa tiba2 nak buat headband ni,salah satu sbb headband yang saya beli utk jualan di blog baby and kids wear kepunyaan saya tu http://happybabyhouse.blogspot.com telah mengalami kelewatan,taknak mengecewakan customer2 (mcm ramai heheehehe) , saya pun memulakan projek yang tak berbayar tetapi hasil yang berbaloi2..saya namakan headband ni dngan nama koleksi auni (my baby girl)..

Dalam Koleksi auni ni terdapat pelbagai aksesori rambut iaitu: 1) Auni Headband 2) Auni Kroker Hair Clip 3) Auni Hair Clip/Shawl Clip (boleh digayakan bersama shawl)
Buat masa ni ini jer lah koleksi auni..akan sdatang lebih banyak design lagi,harap semua memberi sokongan kepada saya yg tak PRO ni...


Tadaa..... Auni dipaksa pakai hehehehehe...


Design A
Choose Colour Cream or Maroon
Lebar Lace 50mm

Price 1 pcs RM13


Design B
Choose colour Purple or Maroon
Lebar Lace 30mm

Price 1 pcs RM11


Design C
Choose colour Blue,Maroon and Cream
Lebar lace 23mm

Price 1 pcs RM10

*semua design ni sangat cute terutama si comel memakai di majlis aqiqah

No comments:

Post a Comment